Misja, wizja i wartości

Nasza misja 

Misją spółki Surfland Systemy Komputerowe SA jest  zapewnianie bezpieczeństwa danych i ciągłości działania infrastruktury informatycznej w firmach i instytucjach.

Wizja

Chcemy być wsparciem dla firm i instytucji w ochronie ich danych, doradzając i oferując dostępne na rynku produkty informatyczne jak najlepiej zaspokajające potrzeby klientów.

Dążymy do tego, aby być postrzeganymi jako zaufany partner we wdrożeniach rozwiązań bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych.

Zamierzamy osiągnąć pozycję lidera w zabezpieczaniu danych na rynku Polski południowo-zachodniej oraz zwiększyć świadomość marki na rynku krajowym dostawców tych rozwiązań.

Staramy się umacniać wizerunek przyjaznego i kameralnego miejsca pracy.

NASZE WARTOŚCI

  • Etyka biznesowa

    Etyka biznesowa

    Postępujemy uczciwie. Nasze działania są zgodne z dobrymi praktykami przyjętymi w biznesie. Czujemy, że jesteśmy firmą „fair play” i tego samego oczekujemy od naszych kontrahentów. Z szacunkiem odnosimy się do otoczenia rynkowego i do siebie nawzajem. Staramy się stwarzać przyjazne warunki do współpracy w poszanowaniu praw wszystkich osób.

  • Doświadczenie

    Doświadczenie

    Dzięki niemal 30-letniemu doświadczeniu we współpracy z firmami z różnych branż, nauczyliśmy się podchodzić indywidualnie i z rozwagą do potrzeb każdego klienta. Mieliśmy okazję poznać istotę biznesu oraz obszary wrażliwe pod względem informatycznym w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach, co pomaga nam w znajdywaniu dobrze przemyślanych rozwiązań.

  • Synergia z partnerami

    Synergia z partnerami

    Nasi partnerzy biznesowi w dużej mierze stanowią o naszej sile. Starannie ich dobieramy. Współpracujemy z partnerami, którzy wspierają nas swoją wiedzą i potencjałem organizacyjnym, tak aby mieć pewność, że dzięki nim nasza oferta będzie kompletna i wartościowa, a klienci otrzymają rozwiązania na wysokim poziomie. 

  • Elastyczność w działaniu

    Elastyczność w działaniu

    Z racji swojej wielkości i nierozproszonej decyzyjności w zarządzaniu jesteśmy w stanie dynamicznie dostosowywać się do potrzeb rynku. W naszym wypadku to realna korzyść móc stosunkowo szybko zwrócić się w stronę nowych oczekiwań naszych klientów.