Wsparcie techniczne

Kompetencje | Wsparcie techniczne

Nasze wsparcie techniczne to odpowiedź na doraźne problemy firm ze sprzętem lub oprogramowaniem. Aby zadość uczynić oczekiwaniom klientów  stawiamy na szybką reakcję w momencie awarii systemów i sprzętów. Nasza obsługa to także gwarancja większego bezpieczeństwa zasobów poprzez dbałość o aktualność oprogramowania i właściwy dobór rozwiązań aplikacyjno-sprzętowych.

ssk-kompetencje-szkolenia

Korzyści

Większe bezpieczeństwo systemów i danych

Szybkie rozwiązanie problemu

Zoptymalizowane stanowisko pracy

Minimalizacja przestojów

Co konkretnie robimy

Udzielamy bieżącej pomocy pracownikom

Świadczymy usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół helpdesk. Klienci poprzez system serwisowy dostępny online przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni powszednie w godz. 8-16:00 mogą zgłaszać problemy i zapytania dotyczące zasobów objętych opieką serwisową przez naszą firmę.

Zabezpieczamy dane i backup

opracowujemy i implementujemy harmonogram sporządzania kopii zapasowych, sprawujemy nadzór nad poprawnością wykonywania backupów, przeprowadzamy aktualizację oprogramowania archiwizacji danych

Zabezpieczamy przed wirusami

Doradzamy przy wyborze najskuteczniejszej metody zabezpieczenia środowiska informatycznego naszych klientów przed wirusami. Czuwamy nad aktualizacjami oprogramowania antywirusowego, weryfikujemy poprawność jego działania, nadzorujemy proces przywrócenia stabilności systemów po infekcji wirusem.

Instalujemy i konfigurujemy systemy operacyjne

na stacjach roboczych i serwerach

Rozwiązujemy problemy z aplikacjami i systemami

m.in. Microsoft, programami księgowymi, komunikatorami, pocztą.

Dostarczamy, instalujemy i konfigurujemy sprzęt

Usuwany awarie sieci i urządzeń