Kompetencje | Wsparcie techniczne
Nasze wsparcie techniczne to odpowiedź na doraźne problemy firm ze sprzętem lub oprogramowaniem. Aby zadość uczynić oczekiwaniom klientów stawiamy na szybką reakcję w momencie awarii systemów i sprzętów. Nasza obsługa to także gwarancja większego bezpieczeństwa zasobów poprzez dbałość o aktualność oprogramowania i właściwy dobór rozwiązań aplikacyjno-sprzętowych.

Korzyści
Większe bezpieczeństwo systemów i danych
Szybkie rozwiązanie problemu
Zoptymalizowane stanowisko pracy
Minimalizacja przestojów
Co konkretnie robimy
Udzielamy bieżącej pomocy pracownikom
Świadczymy usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół helpdesk. Klienci poprzez system serwisowy dostępny online przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni powszednie w godz. 8-16:00 mogą zgłaszać problemy i zapytania dotyczące zasobów objętych opieką serwisową przez naszą firmę.
Zabezpieczamy dane i backup
opracowujemy i implementujemy harmonogram sporządzania kopii zapasowych, sprawujemy nadzór nad poprawnością wykonywania backupów, przeprowadzamy aktualizację oprogramowania archiwizacji danych
Zabezpieczamy przed wirusami
Doradzamy przy wyborze najskuteczniejszej metody zabezpieczenia środowiska informatycznego naszych klientów przed wirusami. Czuwamy nad aktualizacjami oprogramowania antywirusowego, weryfikujemy poprawność jego działania, nadzorujemy proces przywrócenia stabilności systemów po infekcji wirusem.
Instalujemy i konfigurujemy systemy operacyjne
na stacjach roboczych i serwerach
Rozwiązujemy problemy z aplikacjami i systemami
m.in. Microsoft, programami księgowymi, komunikatorami, pocztą.