Kompetencje | Wsparcie dla pracy zdalnej
Potrafimy skutecznie pomagać naszym klientom we wdrożeniu pracy zdalnej. Nasze doświadczenia w tym obszarze gromadziliśmy dużo wcześniej niż z początkiem pandemii Covid-19. Jesteśmy przygotowani kadrowo i merytorycznie do implementacji rozwiązań bezpiecznych i funkcjonalnych.
Gdy pracujemy z domu trudno poradzić sobie z samemu z problemami w działaniu komputera, utrudnionym dostępem do zasobów firmowych czy zabezpieczeniem korespondencji. Przychodzimy wówczas z pomocą udzielając rozproszonym pracownikom wsparcia w bieżących problemach. Jesteśmy dostępni telefonicznie i online, a znaczącą większość usterek udaje się rozwiązać na odległość poprzez internetowe połączenie z komputerem użytkownika. Dzięki temu maksymalnie skracamy czas realizacji zadań i zapewniamy bezpieczeństwo obu stron.

Oprócz bieżącego wsparcia użytkowników pracujących zdalnie modernizujemy infrastrukturę klienta dedykowaną do obsługi telepracy. Projektujemy i realizujemy rozwiązania, które są dopasowane do charakteru pracy zdalnej, bezpieczne i uzasadnione kosztowo. Doradzamy sprzęt i oprogramowanie wiodących producentów jak i rozwiązania niszowe spełniające wymagania klientów o niestandardowych potrzebach.