Strona główna > Oferta > Opieka nad zasobami IT > Help desk

Help desk

opieka serwisowa

Masz problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?

Chciałbyś lepiej wykorzystywać zasoby IT, które posiadasz?

Chciałbyś mieć kontrolę nad awariami systemów i sprzętów?

 

Skorzystaj z usług opieki serwisowej SSK SA.


SSK opracowuje autorskie usługi informatyczne dla możliwie najszerszego wsparcia biznesu klienta oraz w innowacyjny sposób świadczy usługi IT związane z serwisem informatycznym, audytem bezpieczeństwa oraz monitoringiem po to, by każdy klient korzystający z naszych usług czuł się bezpiecznie i mógł spokojnie rozwijać swój biznes mimo ciągłych zmian, które zachodzą na rynku IT.

W prowadzeniu biznesu każda przerwa w działaniu oprogramowania, komputerów, drukarek, serwerów i innych sprzętów IT to utrata dostępu do podstawowych zasobów IT firmy co oznacza brak łączności z klientami lub dostawcami. Takie sytuacje nie mogą się zdarzać w dobrze funkcjonującej firmie, bo to potencjalna utrata zysku, a czasem  nawet klienta.

 

Naszą opiekę serwisową wyróżnia oferowana przez nas usługa stałego monitoringu Uptime24, która pomogła wielu naszym klientom w rozwiązaniu ich problemów IT. 

 

Opieka serwisowa- Pełen zakres usług

 

Obsługa codziennaZmiany w infrastrukturzeMonitoring
Kontrola poprawności działania sprzętu komputerowego i oprogramowania
Audyt i inwentaryzacja sprzętu
Audyt sprzętu polega na zebraniu i przedstawieniu w postaci czytelnego i szczegółowego raportu informacji o ilości, rodzaju i konfiguracji infrastruktury sieciowo-komputerowej.
Zdalna administracja sprzętem IT
Administracja zdalna infrastrukturą klienta realizowana jest w bezpiecznym połączeniu internetowym przez naszych wykwalifikowanych inżynierów. Większość współczesnych urządzeń IT takich jak komputery, serwery, routery, UPS-y ma możliwość zarządzania przez sieć komputerową. Ten sposób działania gwarantuje maksymalne skrócenie czasu dla czynności diagnostyczno-naprawczych przy stosunkowo niskich kosztach obsługi (w odróżnieniu do wizyty na miejscu u klienta).
Obsługa Helpdesk
Świadczymy usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół helpdesk. Klienci poprzez system serwisowy dostępny online przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni powszednie w godz. 8-16:00 mogą zgłaszać problemy i zapytania dotyczące zasobów objętych opieką serwisową przez naszą firmę.
Konfiguracja sieci i dostępu do Internetu
Wykorzystując szerokie kompetencje swoich inżynierów sieciowych realizujemy projekty realizacji i konfiguracji wszelkiego rodzaju sieci z dostępem do Internetu. LAN, WAN, WiFi i inne rozwiązania sieciowe nie mają przed nami tajemnic.
Usługa stałego nadzoru z wykorzystaniem autorskiej sondy monitorującej Uptime24
Ma zastosowanie w diagnostyce nieprawidłowości infrastruktury sieciowo-komputerowej. Usługa stałego nadzoru wskazanych zasobów IT z wykorzystaniem autorskiej sondy monitorującej. Sonda przekazuje klientowi powiadomienia o wykrytych nieprawidłowościach w działaniu monitorowanych zasobów.
Diagnostyka problemów, naprawa aplikacji i sprzętu
Jeśli program nie działa tak jak należy, sprawdzamy gdzie leży przyczyna. Jeśli to możliwe, od ręki usuwamy źródło usterki. Doradzamy w zakresie dalszej eksploatacji oprogramowania, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych
Instalujemy, aktualizujemy i konfigurujemy systemy operacyjne z rodziny Windows, MAC OS, Linux, Unix, Android i inne.
Monitoring sieci WLAN, LAN, SAN
Dzięki autorskim rozwiązaniom do zdalnego nadzoru nad infrastrukturą IT jesteśmy w stanie przez 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu sprawować pieczę nad siecią i urządzeniami klientów. Nasz całodobowy serwis otrzymuje automatyczne powiadomienia o ew. zakłóceniach w funkcjonowaniu infrastruktury, dzięki którym maksymalnie skracany jest czas reakcji i dotrzymywane są parametry SLA.
Weryfikacja logów i wpisów dzienników zdarzeń
Analiza dziennika zdarzeń systemów i urządzeń pod kątem błędów i nieprawidłowości oraz podejmowania działań do ich usunięcia.
Rozbudowa infrastruktury
Zabezpieczenie danych i backup
Opracowujemy i implementujemy harmonogram sporządzania kopii zapasowych. Sprawujemy nadzór nad poprawnością wykonywania backupów, przeprowadzamy aktualizację oprogramowania archiwizacji danych.
Modernizacja sprzętu
Zabezpieczenie antywirusowe Doradzamy przy wyborze najskuteczniejszej metody zabezpieczenia środowiska informatycznego naszych klientów przed wirusami. Czuwamy nad aktualizacjami oprogramowania antywirusowego, weryfikujemy poprawność jego działania, nadzorujemy proces przywrócenia stabilności systemów po infekcji wirusem.Naprawa aplikacji i sprzętu
Jeśli program nie działa tak jak należy, sprawdzamy gdzie leży przyczyna. Jeśli to możliwe, od ręki usuwamy źródło usterki. Doradzamy w zakresie dalszej eksploatacji oprogramowania, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
Rozwiązanie problemów z aplikacjami i systemami m.in. Microsoft, programami księgowymi, komunikatorami, pocztąDostawa sprzętu, instalacja i konfiguracja sprzętu

Opieka serwisowa w pakietach do wyboru:

SSK PROFILAKTYKASSK OPTYMALNYSSK PREMIUM
Cena 1)200 zł/ mies.300 zł/ mies. 2)600 zł/ mies. 3)
Monitoring, czyli usługa stałego nadzoru wskazanych zasobów IT z wykorzystaniem autorskiej sondy monitorującej Uptime24+++
Audyt i inwentaryzacja sprzętu, czyli zebranie i przedstawienie w postaci czytelnego raportu informacji o ilości, rodzaju i konfiguracji infrastruktury sieciowo-komputerowej+++
Diagnostyka wykrytych nieprawidłowości infrastruktury sieciowo-komputerowej-++
Modernizacja sprzętu- doradzimy jak rozbudować lub wymienić sprzęt by spełniał wymagania kolejnych wersji systemów i oprogramowania-++
Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych: Windows, MAC OS, Linux, Unix, Android i inne-++
Wycena naprawy sprzętu IT pogwarancyjnego oraz objętego gwarancją-++
Ekspertyza w zakresie odzyskiwania danych -++
Usługa zdalnego wsparcia:
- online 24h/7 dni w tygodniu (przyjmowanie zgłoszeń)
- telefoniczna od 8:00 do 16:00 (obsługa serwisowa)
-++
Realizacja usług objętych pakietem serwisowym w siedzibie klienta 4)--+
Ilość godzin pracy serwisanta w cenie pakietu-2h5h

1) SSK S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany ceny pakietu w zależności od złożoności infrastruktury IT po stronie klienta.

2) cena obejmuje do 5 szt. urządzeń teleinformatycznych wyłączając urządzenia serwerowe

3) cena obejmuje do 5 szt. Urządzeń teleinformatycznych włączając w to jeden serwer

4) dojazd do klienta liczony jako opłata dodatkowa wg stawki 0,80 zł za km

Podane ceny są cenami netto za miesiąc współpracy i nie zawierają podatku VAT. Cennik obowiązuje od 1 sierpnia 2014. Minimalny okres trwania umowy to 12 miesięcy.

 

 

Zdalne wsparcie – Świadczymy usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół helpdesk. Klienci poprzez system serwisowy dostępny online przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni powszednie w godz. 8:00-16:00 mogą zgłaszać problemy i zapytania dotyczące zasobów objętych opieką serwisową przez naszą firmę.

Obsługa u klienta – Fizyczna realizacja usług objętych pakietem serwisowym w siedzibie klienta  (dotyczy usług niemożliwych do realizacji zdalnej)

Godziny pracy serwisanta – Łączna miesięczna ilość godzin pracy serwisanta (zdalnie i w siedzibie klienta) gwarantowana w ramach wybranego pakietu serwisowego

Szkolenia tematyczne – Cykliczne szkolenia online z tematyki IT dostępne dla klientów posiadających pakiety serwisowe

 

Opieka serwisowa- Pomoc IT

Pomoc IT dla nowych klientów SSK

SSK oferuje usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół.

Oferujemy pomoc IT w zakresie:

  • Rozwiązywanie problemów z infrastrukturą serwerową.
  • Rozwiązywania problemów z systemami operacyjnymi m.in.: Windows, MAC OS, Linux, Unix, Android i inne.
  • Rozwiązywania problemów z dostępem do zasobów sieciowych.
  • Rozwiązywania problemów z Internetem.
  • Konfiguracji poczty elektronicznej.
  • Rozwiązywania problemów z pocztą elektroniczną.
  • Rozwiązywania problemów z aplikacjami: Microsoft Office, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook, AutoCAD, Płatnik, PasCom, Flota II, Trans, Map&Guide, AutoRoute, e-deklaracje, Rewizor GT i inne.
  • Instalacji oprogramowania.
  • Usuwania wirusów komputerowych.

 

Każdy nasz klient może zgłosić problem techniczny objęty opieką serwisową SSK na dwa sposoby:

  • poprzez system online dostępny 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy napisać maila na pomoc@ssk.com.pl
  • telefonicznie 071 78 02 900, 071 78 02 828 w dni powszednie w godzinach 8:00 -16:00

W przypadku klientów korzystających  z systemu Uptime24 zgłoszenia do systemu Helpdesk są przekazywane automatycznie.

 

Interesuje Cię opieka serwisowa nad zasobami IT Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu:

BOLESŁAW BORYSIEWICZ
T: +48 71 78 02 922
M:+48 605 066 959

Zobacz także:

sonda

Audyt bezpieczeństwa IT