[simple_crumbs root="Strona główna" /]

Help desk

opieka serwisowa

Masz problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?

Chciałbyś lepiej wykorzystywać zasoby IT, które posiadasz?

Chciałbyś mieć kontrolę nad awariami systemów i sprzętów?

 

Skorzystaj z usług opieki serwisowej SSK SA.


SSK opracowuje autorskie usługi informatyczne dla możliwie najszerszego wsparcia biznesu klienta oraz w innowacyjny sposób świadczy usługi IT związane z serwisem informatycznym, audytem bezpieczeństwa oraz monitoringiem po to, by każdy klient korzystający z naszych usług czuł się bezpiecznie i mógł spokojnie rozwijać swój biznes mimo ciągłych zmian, które zachodzą na rynku IT.

W prowadzeniu biznesu każda przerwa w działaniu oprogramowania, komputerów, drukarek, serwerów i innych sprzętów IT to utrata dostępu do podstawowych zasobów IT firmy co oznacza brak łączności z klientami lub dostawcami. Takie sytuacje nie mogą się zdarzać w dobrze funkcjonującej firmie, bo to potencjalna utrata zysku, a czasem  nawet klienta.

 

Naszą opiekę serwisową wyróżnia oferowana przez nas usługa stałego monitoringu Uptime24, która pomogła wielu naszym klientom w rozwiązaniu ich problemów IT. 

 

Opieka serwisowa- Pełen zakres usług

 

[table id=Opieka_serwisowa_zakres /]

Opieka serwisowa w pakietach do wyboru:

[table id=Opieka_serwisowa_pakiety /]

1) SSK S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany ceny pakietu w zależności od złożoności infrastruktury IT po stronie klienta.

2) cena obejmuje do 5 szt. urządzeń teleinformatycznych wyłączając urządzenia serwerowe

3) cena obejmuje do 5 szt. Urządzeń teleinformatycznych włączając w to jeden serwer

4) dojazd do klienta liczony jako opłata dodatkowa wg stawki 0,80 zł za km

Podane ceny są cenami netto za miesiąc współpracy i nie zawierają podatku VAT. Cennik obowiązuje od 1 sierpnia 2014. Minimalny okres trwania umowy to 12 miesięcy.

 

 

Zdalne wsparcie – Świadczymy usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół helpdesk. Klienci poprzez system serwisowy dostępny online przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni powszednie w godz. 8:00-16:00 mogą zgłaszać problemy i zapytania dotyczące zasobów objętych opieką serwisową przez naszą firmę.

Obsługa u klienta – Fizyczna realizacja usług objętych pakietem serwisowym w siedzibie klienta  (dotyczy usług niemożliwych do realizacji zdalnej)

Godziny pracy serwisanta – Łączna miesięczna ilość godzin pracy serwisanta (zdalnie i w siedzibie klienta) gwarantowana w ramach wybranego pakietu serwisowego

Szkolenia tematyczne – Cykliczne szkolenia online z tematyki IT dostępne dla klientów posiadających pakiety serwisowe

 

Opieka serwisowa- Pomoc IT

Pomoc IT dla nowych klientów SSK

SSK oferuje usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół.

Oferujemy pomoc IT w zakresie:

  • Rozwiązywanie problemów z infrastrukturą serwerową.
  • Rozwiązywania problemów z systemami operacyjnymi m.in.: Windows, MAC OS, Linux, Unix, Android i inne.
  • Rozwiązywania problemów z dostępem do zasobów sieciowych.
  • Rozwiązywania problemów z Internetem.
  • Konfiguracji poczty elektronicznej.
  • Rozwiązywania problemów z pocztą elektroniczną.
  • Rozwiązywania problemów z aplikacjami: Microsoft Office, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook, AutoCAD, Płatnik, PasCom, Flota II, Trans, Map&Guide, AutoRoute, e-deklaracje, Rewizor GT i inne.
  • Instalacji oprogramowania.
  • Usuwania wirusów komputerowych.

 

Każdy nasz klient może zgłosić problem techniczny objęty opieką serwisową SSK na dwa sposoby:

  • poprzez system online dostępny 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy napisać maila na pomoc@ssk.com.pl
  • telefonicznie 071 78 02 900, 071 78 02 828 w dni powszednie w godzinach 8:00 -16:00

W przypadku klientów korzystających  z systemu Uptime24 zgłoszenia do systemu Helpdesk są przekazywane automatycznie.

 

Interesuje Cię opieka serwisowa nad zasobami IT Twojej firmy? Zapraszamy do kontaktu:

BOLESŁAW BORYSIEWICZ
T: +48 71 78 02 922
M:+48 605 066 959

Zobacz także:

sonda

Audyt bezpieczeństwa IT