Strona główna > Kariera > Kogo poszukujemy > KONSULTANT HELPDESK (1 LINIA)

KONSULTANT HELPDESK (1 LINIA)

Poszukujemy młodej, energicznej osoby do pierwszej linii helpdesku.

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• obsługę klientów w zakresie przyjmowania i prowadzenia zgłoszeń serwisowych,
• interpretację, weryfikację i zdalne diagnozowanie zdarzeń serwisowych na podstawie otrzymanych danych,
• eskalację zaawansowanych zdarzeń serwisowych do inżynierów – specjalistów i nadzór nad ich rozwiązaniem,
• monitorowanie statusu zgłoszeń serwisowych oraz koordynowanie przebiegu realizacji usług zleconych podwykonawcom.

 

Wymagania
– absolwent lub student dyspozycyjny do pracy w godz. 8:00-16:00,
– wiedza z zakresu informatyki pozwalająca na podstawowe naprawy i diagnostykę awarii związanych ze: sprzęt komputerowym, systemami operacyjnymi Windows, oprogramowaniem biurowym, urządzeniami peryferyjnymi, dostępem do internetu),
– znajomość języka angielskiego przynajmniej w zakresie czytania ze zrozumieniem dokumentacji technicznej,
– sumienność, systematyczność, komunikatywność.

 

Oferujemy
– zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
– przyjazną kulturę organizacyjną
– pakiet ubezpieczeń zdrowotnych