IT TRENDY

Zamknij drzwi przed nosem cyberprzestępców

8 września 2016
Crackerzy mają całe dni, miesiące a nawet więcej czasu, żeby solidnie przygotować się do ataku i wykorzystać wszelkie innowacyjne metody dla zmaksymalizowania efektu. Czas zdecydowanie sprzyja ich działaniom, co znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej spektakularnych atakach notowanych w dotychczasowej historii cyberprzestępczości. Jako potencjalna ofiara ataku trzeba się postarać, by dosłownie zamknąć drzwi przed nosem przeciwnika. Żeby choć spróbować obrony, dobrze mieć wiedzę o faktach i trendach. I w tym miejscu polecamy najnowszy raport Cisco dotyczący cyberprzestępczości (Cisco 2016 Midyear Cybersecurity Report), z którego można się dowiedzieć dlaczego przeciwnicy pozostają aktywni i niewykryci oraz jakich wyzwań trzeba się podjąć, aby osłabić efekty ich działań. Raport prezentuje m.in.:
  • Czynniki sprzyjające wzrostowi liczby groźnych ataków takich jak ransomware
  • Dlaczego cyberprzestępcy mają... więcej >>

Kanały, którymi chcą się kontaktować z firmami klienci

5 sierpnia 2016

Firmy prowadząc kampanie marketingowe, stają na głowie, by zachęcić klientów do zakupów swoich produktów i usług. W dzisiejszych czasach, dla znaczącej większości biznesów to strona internetowa jest nośnikiem dla prezentacji oferty, a w przypadku e-commerce również platformą sprzedaży. Dlatego dziś tak ważne jest zapewnienie obsługi klienta odwiedzającego nasze strony, tak samo jak robiliśmy dotąd w biznesie stacjonarnym – a nawet lepiej, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

więcej >>

Ukulturalniać monitoring sieci

18 września 2015

Rozmowa z Tomaszem Habigerem, dyrektorem działu technicznego, oraz Adamem Bychowcem, business development managerem, na temat Uptime24 – nowej marki na rynku monitoringu infrastruktury IT.

więcej >>

Office z pudełka czy Office z chmury?

24 kwietnia 2015

Kupno pakietu biurowego Microsoftu kojarzy się zazwyczaj z wizytą w sklepie i przyniesieniem do domu małego pudełka z produktem w środku. Płacisz, instalujesz i korzystasz. W istocie tak było i nadal jest, ale w ostatnich latach masz również inne możliwości zarówno kupna jak i korzystania z Office’a. Mowa o Office 365. Czym zatem różnią się obie wersje i jakie korzyści niesie za sobą kupno Office 365?

więcej >>

Office 365 stawia na mobilność

11 marca 2015

Flagowy produkt korporacji z Redmont od zawsze kojarzy się z potężnym narzędziem dla profesjonalistów, a także wygodnym pakietem do zastosowań domowych. Ostatnie kilka lat przyniosło jednak znaczące zmiany na rynku sprzętu oraz usług mobilnych. Jak Microsoft poradził sobie z wejściem w erę post PC oraz cloud computingu?

więcej >>

Działalność pro bono

15 września 2014

Każdy z nas ma jakąś pasję, którą chętnie chciałby się podzielić ze światem. Nie każdy jednak ma możliwość jej zrealizowania. Większościowy akcjonariusz SSK SA ma chęć oraz możliwość i czas, by realizować to co kocha.

więcej >>

Czym Office 365 różni się od Google Docs?

14 sierpnia 2014

Każdy z nas korzysta z pakietu biurowego w pracy i w domu. Bardzo ważny jest wybór odpowiedniego narzędzia tak by nasza praca przebiegała efektywnie. Porównamy dzisiaj Microsoft Office 365 i Google Docs oraz sprawdzimy, które z nich lepiej odpowiada potrzebom firm.

więcej >>

Outsourcing- czy to dla mnie?

1 sierpnia 2014

Wiele firm zmuszonych jest uzyskać przewagę konkurencyjną poprzez cięcie kosztów, optymalizację wydajności produkcji i świetną obsługę klienta. Tylko jak to wszystko osiągnąć mając ograniczony czas? Jeśli szukasz odpowiedzi na to pytanie w postaci jednego słowa – będzie nim outsourcing.  

więcej >>

11 pytań dla prezesów, by wzrosły przychody

11 grudnia 2013

Dlaczego Apple zarabia krocie, a Polaroid stracił pozycję lidera? Czy skuteczniejszy jest jednorazowy przewrót technologiczny w firmie, czy stopniowe dostosowywanie kroku do kierunku zmian?

Daniel Burrus, strateg i wizjoner, w artykule „Use Technology to Shape Your Company’s Future” stawia tezę, że prościej jest prowadzić konia w kierunku, w którym on zmierza. Efektem przegapienia momentu, w którym koń skręca, jest przypadek Polaroida. Z kolei firmie Apple na początku tego stulecia prognozowano śmierć, jednak zgrabna i stała (!) redefinicja istoty działania spowodowała (powoduje i jak przewiduje autor – nie ma podstaw, by sądzić, że nie będzie powodowała) nie tylko zmianę firmy i poziomu jej przychodów, ale również zmieniła branże: najpierw muzyczną, potem telekomunikacyjną, a następnie teleinformatyczną.

Technologia może... więcej >>

11 pytań dla prezesów, by wzrosły przychody

11 grudnia 2013
Dlaczego Apple zarabia krocie, a Polaroid stracił pozycję lidera? Czy skuteczniejszy jest jednorazowy przewrót technologiczny w firmie, czy stopniowe dostosowywanie kroku do kierunku zmian ? Daniel Burrus, strateg i wizjoner, w artykule „Use Technology to Shape Your Company’s Future” stawia tezę, że prościej jest prowadzić konia w kierunku, w którym on zmierza. Efektem przegapienia momentu, w którym koń skręca, jest przypadek Polaroida. Z kolei firmie Apple na początku tego stulecia prognozowano śmierć, jednak zgrabna i stała (!) redefinicja istoty działania spowodowała (powoduje i jak przewiduje autor – nie ma podstaw, by sądzić, że nie będzie powodowała) nie tylko zmianę firmy i poziomu jej przychodów, ale również zmieniła branże: najpierw muzyczną, potem telekomunikacyjną, a następnie teleinformatyczną. Technologia może wszystko, tylko po co? Jeśli ktoś za miarę... więcej >>